FANDOM

Penguin Knight
  • Japanese: ペンギン・ナイト
  • Romaji: Pengin Naito
PenguinKnight-DBT-EN-VG
Attribute

WATER WATER.svg

Type

Level

3 CG Star.svgCG Star.svgCG Star.svg

ATK / DEF

900 / 800

Effect type

When this card is sent directly from your Deck to the Graveyard by an opponent's card effect, combine your Graveyard cards with your own Deck, shuffle them and form a new Deck.

Other languages

Name Lore
French Chevalier Pingouin Lorsque cette carte est directement envoyée de votre Deck au Cimetière par l'effet d'une carte de votre adversaire, regroupez vos cartes du Cimetière et celles de votre Deck, mélangez-les et formez un nouveau Deck.
German Pinguinritter Wenn diese Karte durch einen Karteneffekt deines Gegners direkt von deinem Deck auf den Friedhof gelegt wird, vereine deinen Friedhof und dein Deck. Mische dein Deck anschließend.
Italian Cavaliere Pinguino Quando questa carta viene mandata direttamente dal tuo Deck al Cimitero per effetto di una carta del tuo avversario, puoi unire le carte nel tuo Cimitero con quelle del tuo Deck e mescolarle per formare un nuovo Deck.
Spanish Caballero Pingüino Cuando esta carta es mandada de tu Deck al Cementerio por el efecto de una carta controlada por tu adversario, une las cartas en tu Cementerio con tu Deck, barájalas y forma un nuevo Deck.

Decks

Search categories

Ad blocker interference detected!