FANDOM

Freed the Brave Wanderer
  • Japanese: 放浪の勇者 フリード
  • Romaji: Hōrō no Yūsha Furīdo
DBT title screen
Attribute

LIGHT LIGHT.svg

Type

Level

4 CG Star.svgCG Star.svgCG Star.svgCG Star.svg

ATK / DEF

1700 / 1200

Effect type

Remove 2 LIGHT monsters in your Graveyard from play to destroy 1 face-up monster on the field with higher ATK than this card. You can only use this effect once per turn.

Number

695

Other languages

Name Lore
French Freed le Vagabond courageux Retirez 2 monstres LUMIÈRE dans le Cimetière de votre jeu pour détruire un monstre face recto sur le terrain avec l'ATK plus élevée que celle de cette carte. Vous ne pouvez utiliser cet effet qu'une fois par tour.
German Der tapfere Wanderer Freed Du kannst zwei LICHT-Monster auf deinem Friedhof aus dem Spiel entfernen, um ein aufgedecktes Monster mit höheren ATK auf dem Feld zu zerstören. Dieser Effekt lässt sich nur einmal pro Runde einsetzen.
Italian Freed, l'Errante Coraggioso Rimuovi due Mostri di LUCE dal tuo Cimitero per distruggere un Mostro scoperto presente in Campo il cui valore ATT sia superiore al valore ATT di questa Carta. Puoi usare quest'effetto solo una volta per Turno.
Spanish Freed el Vagabundo Valiente Retira 2 monstruos de LUZ en tu Cementerio del juego para destruir 1 monstruo boca arriba en el Campo con un ATK superior al de esta carta. Solo puedes usar este efecto una vez por turno.

Search categories

Miscellaneous
Limited activations

Ad blocker interference detected!